Sunday, August 10, 2008

Neville, I hear ya



Acum ca totul este despachetat, pus in dulap si aranjat asa cum vreau eu in camarutza mea pe care o voi imparti cu jumatatea mea de corazon amiganesc, realizez ca sunt multe lucruri pe care le-am uitat acasa. Lucruri, normally fara prea mare importantza, gen agrafele mele colorate :X *cei mai bine investiti 3 euro ai mei:))*, sau niste cd-uri...ma rog lucruri mici.

Problema insa nu e faptul ca le-am uitat, ca problema poate fi rezolvata, lucrurile pot ajunge la mine. Doar ca imi aduc aminte ce am mai uitat seara inainte de nani i-) si zic : "maine dimineata las mesaj si anunt"....si cand ma trezesc a doua zi nu imi aduc aminte decat ca am uitat ce am uitat *does that even make sense?*.

M-am gandit foarte serios ca mi-ar prii un glob din acela cum avea Neville in HP ( da ce sa ii faci pe langa telenovele ma mai uit si l HP -:D-) doar ca cel mai probabil la fel ca el , as vedea ca globul ma anunta ca am uitat ceva, dar nu as stii ce.

Pana una alta, ar fi foarte folositoare niste pijamale pe care ai putea scrie numai gandidu-te si dimineata in oglinda mai mult ca sigur ca ti-ai aduce aminte. 8-> ( o sa vorbesc cu niste oameni de stiinta si o sa le povestesc ideea mea....doar ca nu prea cunosc scientists :-? are careva numarul lui Dexter?)

No comments: