Sunday, January 31, 2010

Tehnologia bat-o vina

Azi toata ziua m-am luptat cu tehnologia. In principal cu emailul meu de la facultate. Pt un motiv anume Outlook-ul nu prea m-a iubit azi. A trebuit sa sun la help desk si sa ii explic uneia care a raspuns ca Outlook s-a despartit de mine. Dupa o scurta conversatie, ma intreba numele. Tot timpul ma distrez cand tb sa mi zic numele. In romania tin minte ca in clasele 5-8 cand aveam profesori noi, toata lumea se amuza cand trebuiau sa imi citesca numele. Tin minte si acum: "shhhhh ca ajunge la diana, sa vezi ca nu poate sa il citeasca...". profesorii primeau puncte pt profesionalism in functie de cum imi citeau numele.. Dar revenind...am renuntat sa ii mai corectez pe americani. Ei zic cum pot si eu zic ca da asa e pentru ca oricum cursul viitor il zic altfel:))
in fine, ii zic tipei de la telefon ca ma cheama Diana si numele de familie nu mi-l zic niciodata. Spun Diana si apoi C-H-I-S-I-S :)) Azi ca niciodata dupa ce ca eram un pic ingrijorata pentru ca emailul meu nu ma mai iubea, tipa ma opreste si zice: "Could you repeat that please?" Ete ce sa vezi, ii repet si astept sa zica ceva, dupa care se aude vocea ei: "Could you spell that again, slower?" hahha hai ca asta nu am mai fost intrebata :)) dupa ce ii repet imi explica ca mi-a resetat emailul si ca e bine acuma
Incerc ...si tot nu merge :( am decis ca nu ma mai iubeste asa ca am renuntat. Acu vreo 15 min inainte sa ma culc, am incercat inca o data. MERGE!!!! Si ca supriza ca nu a vorbit cu mine mi-a aratat un email de la profa mea de maine de la primul curs, care anuleaza cursu!!!
asadar, draga email te iert si...si eu te iubesc :"> <3!

No comments: