Tuesday, June 9, 2009

Ca un facut


Unele lucruri despre mine se schimba ca urmare a cresterii mele ca om pe aceasta planeta minunata. Dar aparent altele nu...pentru cei cativa care au citit un post mai vechi despre puterile mele supernaturale vreau sa va spun ca incep sa ma gandesc daca nu cumva sunt blestemata. Nu in sensul de "prafu sa se aleaga de mine" sau "sa dea Domnul sa-mi cada mana stanga" ci in sensul ca ma simt ca un personaj din Familia Adams. Nu stiu daca va uitati cand erati mici, dar era un personaj care avea deasupra lui un nor si tot timpul ploua, chiar daca afara era frumos pe el il ploua.
Ma simt ca personajul asta de fiecare data cand ma duc in New York City. Aseara a fost minunat pana tarziu (pentru ca insomniile mele m-au tinut treaza pana la 3) iar azi de dimineata cand m-am trezit afara ploua...si cand zic ploua vreau sa zic tunete, fulgere, o galeata de apa pe metru, vant si intunecat de parca e Halloween in mijlocul lui Iunie. Si fiindca azi ploua in halul asta, si tinand cont ca ieri a fost frumos, ca maine e frumos, ghiciti unde trebuie sa ajung eu azi? dap...la NY
p.s. abia astept aventura cu trenul wooohooo

Update: Tin sa zic ca desi a plouat mai toata ziua, am reusit sa ma bucur de maxim 25 de minute de soare in NY si am fost multumita si ca surprinzator nu am avut parte de nimic "interesant" in tren

2 comments:

elena said...

eu il stiu *e eeyore, magarusul ala cu un nor deasu*ra lui jaja...a week ago am iesit cu cos la ICR iar *e seara ne a *rins o *loaie groaaaznica...diseara iar iesim im*reuna si deja glumim ca o sa vina furtuna fix inainte sa iesim de acolo...e cod galben in toata tara *roll eyes*

Lyna said...

cand port sandale, fusta sau merg la cosmetica ploua indiferent de cat de mult au sustinut meteorologii ca nu ploua in ziua respectiva.