Saturday, May 16, 2009

Gata

S-a terminat si primul an de studenta...am trecut prin multe: emotiile primei zile la o facultate straina, o lumea noua in care nu cunosteam pe nimeni si aventurile mele cu trenul :)). Acum dupa 10 luni luni de America cu o intrerupere de 3 saptamani de Craciun pot s zic ca practic mi-am schimbat viata cu totul. Cunostiinte noi, obligatii noi si o educatie valoroasa. Scriu pentru revista, sunt presedintele clubului studentilor internationali si o sa incerc s scriu pentru ziar. Dar toate astea sunt fapte...cineva m-a intrebat daca ma simt diferit. Si sincer nu am stiut ce sa zic. Nu ma simt diferit, sunt tot Diana Chisis, cu un an mai mare dar tot bruneta cu ochi caprui careia ii plac comediile romantice, discutiile despre istorie, salata cu pui de la McDonald si sucul de mere. Suna ciudat stiu si foarte probabil ca m-am schimbat. Am sa realizez schimbare cand am sa fiu pusa fata in fata cu prieteni din Romania.Altii or sa observe schimbare cand ma intorc si promit ca dupa ce mi se spune cum anume m-am schimbat am sa revin cu un post.
............
............
In alta ordine de idei ieri Alexandra mi-a trimis link-ul la reclama asta care mi se pare geniala.

1 comment:

elena said...

u are much more than that :* si chiar daca ai desenat o de deedee bruneta si ti ai pus o in colt, ar trebui sa incerci noua salata cu mozzarela :)) [asta papam eu aseara] si in any case to COMEEEE HOOOOME!!! sa depanam amintiri la foc de tabara cu marshmallows and a glass of red wine :*