Saturday, May 23, 2009

Ai grija ce ceri ca s-ar putea sa primesti

Zilele astea vorbeam cu o colega si nu stiu cum am ajuns sa vorbim despre Obama, ma rog aici totul este despre Obama, de la politica la chilotei rosii cu fata lui Obama pe ei...dar trecand peste intrebarea de ce ar vrea cineva sa poate chiloti/tricou/sutien/pantaloni/geaca cu sclipici pe care sa scrie I love Obama! sau Gobama! sau Obama Mama! si intorcandu-ne la discutia mea.
Multi studenti de aici sunt foarte implicati in politica si au convingeri puternice. Am asistat de mai multe ori la adevarate conflicte intre cine e mai bun: partidul republican sau cel democrat. Colega de care vorbesc imi povestea ca iubitul ei era foarte sceptic in legatura cu Obama si ca ar fi zis inainte de alegeri ca Obama o sa iasa presedinte atunci cand o sa zboare porcii. Acum, 257 de cazuri de gripa porcina si o moarte mai tarziu se gandeste ca poate nu a fost o idee asa buna sa se ia de porci...
Am stat si m-am gandit...ce ar fi daca si in Romania s-ar intampla asa ceva...si am ajuns la concluzia ca nu e posibil. De ce? Chiar daca eu cand am auzit prima oara expresia "cand or zbura porcii" mi-am imaginat porcii cu aripi pe cer si de fiecare data cand mama imi zicea expresia asta eu pierdeam timpu uitandu-ma pe cer; "cand or zbura porcii" nu e ceva ce romanii mai folosesc in ziua de azi.
Cel mai des, cel putin in Bucuresti, am auzit "cand mi-oi vedea eu ceafa". Daca asta ar fi sa se intample,teoretic nu am mai arata uman avand capul rasucit. Si oricum romanul si politica nu se iubesc, ca nu are rost sa investesti pasiune in politicienii nostri care mint. Am citit pe un alt blog ca un candidat la primaria unui oras din Croatia are sloganul: “Totul pentru mine, nimic pentru voi” si "a promis ca o sa fure cat poate". Macar omul e sincer :))
De ce mentionez cazul cu porcii ? Pentru ca ma gandeam la cine as fi eu sceptica ca intra in politica. Bine dupa Oana Zavoreanu, cam greu sa mai fi surprins...dar am citit ca Monica Columbeanu vrea sa fie intr-un viitor apropriat Ministrul Turismului. Presupun ca fiind manechin stie sa isi promoveze imaginea....dar ma bucur ca nu am zis: "O sa fie Monica Columbeanu ministru cand mi-oi vedea eu ceafa..."

2 comments:

Anonymous said...

Cand vii in tara?
Ioana care arunca cu servetele ;)

Diana said...

pe 2 iulie