Friday, October 10, 2008

And thus 10th of October shall be called the Snail day

Astazi America si servicile publice pe care le ofera mi-au pus nervii la mare incercare.
Sa o luam cu inceputul.
Inceputul:
Ne-am trezit la 8 ca sa puteam pleca undeva in jur de 9 sa trecem pe la posta si apoi sa luam autobuzul.
Toate bune si frumoase :d. Costina s-a trezit iar mirosul cremei ei si lupta ei cu dulapul m-au trezit si pe mine. S-au efectuat cele necesare pentru plecare si am fost iesite pe usa.
Am mers repejor la posta unde cos trebuia sa puna un pachet pentru o prietena. N-ar fi fost tragedie daca nu ne-am fi intalnit acolo cu cel mai lent om din istoria postei din lume. Adica eu sunt convinsa ca printre cerintele unei slujbe de relatii cu publicul la posta se numara printre altele sa fii cat se poate de enervant si lent, da parca totusi.......
Costina ii explica ca vrea sa puna pachetul expres. El se uita hipnotizat la ea si ii zice ca expres pana in Romania dureaza 8 zile. Sunt curioasa cat dureaza normal? Un an de caine? In fine, ii da un formular, il completeaza dar Cos ii zice ca parca e cam tarziu 8 zile si daca nu se poate mai devreme. Se uita in calculator, si se uita, si se uita.... si zice in ce oras? Bucharest vine raspunsul prompt si un pic scos din sarite al costinei. Aaaa Bucharest, ce bine ca in alte orase din Romania nu merge. Deci Bucharest...hmmm se mai uita in calculator o juma de an de caine si apasa un buton incontinuu, mai ceva ca picatura chinezeasca pentru mine. Ma uit si apasa pe Tab ca vroia sa ajunga undeva in josul paginii si de ce sa foloseasca mouse-ul ca nah o fi un aparator al drepturilor animalelor si nu foloseste "soricelul" din principiu.
Ni se da un nou formular si incepe sa ne citeasca ce se intampla daca pachetul nu ajunge, daca e retinut de vama si ma uitam la el si mi venea sa il bat, dar ideea mea este intrerupta de tanti de langa el care ii explica ca toate chestiile alea sunt valabile numai dak e o companie care trimite pachetul. Se opreste si eu imi fac o notita mintal sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru faptul ca nu lucrez in o posta. Apoi incepe sa scrie in calculator, ca daca putem sa ii zicem cum se scrie Bucuresti, ca ce e in pachet, ce valoare are si tocmai cand credeam ca terminiseram se duce pana la manager sa Il intrebe ceva......si dureaza.....
Se intoarce si iara pleaca dupa nu stiu ce pachet. Vine si costina Il intreaba daca e necesar pentru cel care primeste pachetul sa mai plateasca o taxa? El zice ca nu stie si adauga ca asta depinde de serviciul postal din Romania. Cos insista si el decide ca faptul ca parintii lui au fost in Romania are o relevanta cu pachetul nostru x( in fine, intr-un final dupa ce costina ii da cardul, se uita la el, apasa gresit si intreaba dak vrea cash inapoi ( mare Ti-e gradina Doamne!) plecam de acolo bombanind ca parca in Romania nu e asa greu....parca.... e posibil sa am memoria incetosata :))
Apoi ne ducem in statie la autobuz care teoretic ne duce la gara. Cel mai incet autobuz de pe fata pamantului, pe langa el 143 e un ferrari....
Si stam si nimic, undeva in departare se zareste ceva care merge la fel de repede ca o caruta. Mintea mea isi imagineaza cum iau o franghie o leg de bara din fata si il trag pana in statie, serios ca ar fi mai rapid.... si mai cer si o groaza de bani pe bilet.... in fine ajungem la gara ratasem primu tren asa ca de suparare mergem la Starbucks si na daca toti s-au miscat ca un melc mort de ce ar fi mai diferit aici. Cerem si dureaza....dureaza.....am un deja vu :-< Ne luam comanda si ne indreptam spre statie ca trebuia sa ajungem pe partea cealalta. Evident ca nu au o pasarela ca toate garile civilizate si trebuie sa ajungi la sosea iara. In fata scarilor kre te duc pe partea corecta a garii e un semn mare pe care scrie: Construction...mda ocolim si ratam si al doilea tren asa ca am stat in gara 45 de minute ca normal ca nu vin si trenurile knd ai nevoie de ele. Asadar asa a decurs ziua de azi dar sa tinem in minte ca e abia 12 si 15 mai e timp:)) sa se intample si altceva...o sa va anunt daca mai am intalnire cu stramosul lui road-runner care e prea batran sa faca cv. Ma gandesc serios sa renunt la facultate, sa lucrez la caracterul meu ca sa fiu cat mai imposibila si sa ma angajez la Posta...as lucra spre un nou record mondial: cat de mult poti sa enervezi o persoana care incearca sa cumpere un timbru ( de care vreti? Cu frank sinatra? Cu statuia libertatii? Park e mai frumos asta cu inimioare, da un aspect frumos plicului, da luati-l numai daca scrisoarea e informala,stai sa sun managerul sa vad el ce crede, face 50 de centi, card? Cash? Ambele?)
Sfarsitul:
Mda ... si totusi nu m-a suparat ziua de azi pentru ca am un weekend de 3 zile :d ( e ziua lui columb luni) o sa sun la Guvern sa le zic sa faca si 10 oct liber ca sa nu mai iasa melcii din casa ca e pacat)

2 comments:

Lyna said...

wow:| si credeam ca romania sta prost la servicii publice.

Anonymous said...

Posta e destul de universal valabil sa aiba servicii proaste mai peste tot datorita faptului ca odata angajat in serviciile postale, acolo mori.

Curieratul e mai decent si uneori e chiar mai ieftin pentru pachete consistente pe distante mai lungi; macar stii ca ajunge la timp si intreg.