Saturday, September 20, 2008

Unde sunt filmele bune?

De cand am ajuns aici am facut un pact sa mergem la film in fiecare saptamana. Toate bune si frumoase dar din cele 4 filme vazute pana acum nici unul nu a fost bun. Jur, nu stiu poate sunt eu dificila si picky zilele astea da totusi.

Am vazut Mamma Mia! care e undeva intre ridicol si funny, desi eu as opta mai mult pentru ridicol, apoi am vazut Everybody wants to be italian. Nu e cine stie ce, e cum sa zic e facut ca sa nu zica cineva ca nu e facut:)) da ca mesaj transmis cred ca e undeva intre 0 si 1, desi recunosc am zambit in timpul filmului si I had a good time, da asta probabil e o urmarea a numeroaselor discutii cu cos :D Saptamana trecuta am fost sa vedem The Women (:|, am ras si a fost okai, da intreaba-ma peste o saptamana ce s-a intamplat si nu am sa stiu exact pentru ca nu m-a impresionat in nici un fel.

Azi am vazut noul proiect al fratilor Coen. Si anume: Burn after reading cu Brad Pitt si George Clooney. Si parca stiam ca fratii Coen astia fac filme cam idioate :)) Nu de alta da am vazut acasa No country for old men si atunci am considerat ca mi-am irosit 2 ore din viata:p Filmul asta e mai okai dekt No country for.... da mai nimic palpitant. Noroc cu Brad Pitt care se mai prosteste si mai te face sa razi...ca in rest..mort :))

Saptamana viitoare vrem sa merge la the Duchess. Am citit despre ce e vorba, am vazut trailer...pare promitator....sa speram ca o sa sparga gheata si o sa fie primul film care mi-a inspirat ceva de cand sunt pe pamant american.

All in all sunt hard to please:)) da ce sa-i faci :D Astept sa inceapa serialele si sper ca eseurile de miliarde de cuvinte sa ma lase sa mai trag cate un ochi la tv :-$ (da asta e secretu nostru :D).

Daca ati mai vazut vreun film pe care considerati ca ar trebui sa il vad si care m-ar face sa apreciez adevarata arta cinematografica, lasati cate un comment:p

2 comments:

Anonymous said...

Stii ca eu cu filmele sunt @-), am vazut zeci in vreo 2 luni doar, dar trecem peste. Mi au placut multe care nu le am vazut la cinema, dar i agree: unde sunt filmele bune?. In schimb mi au placut Mar Adentro, P.S. I love you [dupa cartea cu acelasi nume si e cu Gerard Butler :x], m am intors si la niste filme mai vechi The skeleton Key, Griffin and Pheonix e really great la transmis mesajul si daca vrei un film si mai vechi An affair to remember [am obligat o persoana sa l vada cu mine :-"] si printre ultimele vazute e Shanghai Kiss care e slabut si Things we lost in the fire care sigur te va face sa meditezi upon things. [pentru mai multe date accesati IMDB]

Anonymous said...

regret ca in 4 ani de zile noi nu am avut timp sa ne cunoastem mai bine... in materie de filme... eu stau cam prost :D ultimele filme pe care le-am vazut sunt frantuzesti... e unul care mi-a placut mult... L'auberge espagnole... in film de fapt se vorbeste atat franceza, cat si engleza, spaniola sau germana... :D te incurajam doar...stii ce? mi-e dor de tine!!! sa incep anul scolar fara tine... fara ceilalti... nu e chiar atat de usor... inca ma mai duc pe la liceu... incerc sa-mi gasesc colegii :(( Ana_mica here :D